Wij zijn op zoek naar jou!

Ben je zorgprofessional, een vrijwilliger of wil je stage lopen, stuur dan een motivatiebrief en je CV naar info@stichtingforsa.nl

De zorgverlener wordt beoordeeld op basis van professionaliteit, ervaring, kwalificaties, motivatie en flexibiliteit. Dit heeft de organisatie als doel gesteld om de kwaliteit en productiviteit te verbeteren.

Het is voor ons van groot belang dat de communicatie tussen cliënt en zorgverlener optimaal is, daarom is het noodzakelijk dat de hulpverlener de taal spreekt van zijn/haar zorgvrager. Van de zorgverlener wordt vereist de Nederlandse taal goed te beheersen.

Vacatures bij SFA

Op dit moment zijn heeft Stichting Forsa Amsterdam de volgende openstaande vacatures

Ambulant begeleider forensische zorg
GZ-Psycholoog

Wilt u meer informatie over werken bij Stichting Forsa?

Wij werken met zorgprofessionals die een aantoonbare zorgachtergrond bezitten. Ben jij deskundig, acuraat, pro-actief en ondernemend? Gebruik dan het formulier hieronder om geheel vrijblijvend informatie op te vragen. Wij zorgen ervoor dat één van onze medewerkers zo spoedig mogelijk contact met u opneemt.

Kom jij ons wijkteam ondersteunen?

Wij zijn op zoek naar gediplomeerde medewerkers. Ben je op zoek naar werk of een stageplek? Meld je dan aan via het contactformulier op deze pagina.