Stichting Forsa Amsterdam reageert adequaat op elke zorgvraag.

De organisatie voert een streng zorgverleners beleid op het gebied van werving en selectie. Tevens streeft Stichting Forsa Amsterdam ernaar, dat de vaste hulpverlener op vaste cliënten ingezet kan worden.

De zorgverlener wordt beoordeeld op basis van professionaliteit, ervaring, kwalificaties, motivatie en flexibiliteit. Dit heeft de organisatie als doel gesteld om de kwaliteit en productiviteit te verbeteren.

Het is voor ons van groot belang dat de communicatie tussen cliënt en zorgverlener optimaal is, daarom is het noodzakelijk dat de hulpverlener de taal spreekt van zijn/haar zorgvrager. Van de zorgverlener wordt vereist de Nederlandse taal goed te kunnen beheersen.

Wilt u meer informatie over werken bij Stichting Forsa?

Wij werken met zorgverleners die een aantoonbare zorgachtergrond bezitten. Ben jij een deskundig, acuraat, pro-actief en ondernemend? Gebruik dan het formulier hieronder om geheel vrijblijvend informatie op te vragen. Wij zorgen ervoor dat één van onze medewerkers zo spoedig mogelijk contact met u opneemt.