Stichting Forsa Amsterdam reageert adequaat op elke zorgvraag.

De organisatie voert een streng zorgverleners beleid op het gebied van werving en selectie. Tevens streeft Stichting Forsa Amsterdam ernaar, dat de vaste hulpverlener op vaste cliënten ingezet kan worden.

De zorgverlener wordt beoordeeld op basis van professionaliteit, ervaring, kwalificaties, motivatie en flexibiliteit. Dit heeft de organisatie als doel gesteld om de kwaliteit en productiviteit te verbeteren.

Het is voor van groot belang dat de communicatie tussen cliënt en zorgverlener optimaal is, daarom is het noodzakelijk dat de hulpverlener de taal spreekt van zijn/haar zorgvrager. Van de zorgverlener wordt vereist de Nederlandse taal goed te kunnen beheersen.

Wilt u meer informatie over werkzaamheden voor zzp-ers aanvragen?

Wij werken voornamelijk met zzp’ers, die een zorgachtergrond bezitten. Ben jij een deskundig en ondernemende verzorger? Gebruik dan het formulier hieronder om ons geheel vrijblijvend een contactverzoek te sturen. Wij zorgen ervoor dat één van onze medewerkers zo spoedig mogelijk contact met u opneemt.

Informatie aanvraag verzendenformulier